Εργαστήριο Τεχνολογίας 2ου Γυμνασίου Σάμου
Διεύθυνση Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Σάμου / 2ο Γυμνάσιο Σάμου
Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου
Τετάρτη 28 Νοεμβρίου 2018
Κείμενο καλωσορίσματος στο ιστολόγιο
Καλώς ήρθατε στο ιστολόγιο που δημιουργήθηκε από τον εκπαιδευτικό Ευθύμιο (Μάκη) Ευαγγέλου (ΠΕ82 Μηχανολόγου-Τεχνολόγου) στο πλαίσιο εργασίας κατά την εισαγωγική επιμόρφωση Β1 για την εκπαιδευτική αξιοποίηση των ΤΠΕ.
Αρχική σελίδα
Εγγραφή σε:
Αναρτήσεις (Atom)